niedziela, 2 sierpnia 2015

Proś mnie o co chcesz. I przekonaj mnie znowu

Proś mnie o co chcesz. I przekonaj mnie znowu

Jest to już przedostatnia część tej serii, moim zdaniem najspokojniejsza (pod względem dramatów itp.), jednak nie mniej gorąca pod względem seksu :)



Tytuł oryginału : Pídeme lo que quieras,o déjame

Data wydania : 12 maja 2015
Cykl : Proś mnie o co chcesz
Kategoria : Romans
Ocena : 7,19/10
 
Recenzja oficjalna : 
 Po ślubie para, która niejedno już przeszła: Eric, oszałamiająco przystojny, władczy magnat biznesu, i Judith, kiedyś jego sekretarka, spędzają miesiąc miodowy w Meksyku. Piękna, zmysłowa Judith budzi zainteresowanie wielu mężczyzn, co doprowadza Erica do wściekłości.
Ale namiętna miłość jeszcze raz bierze górę nad trudnymi charakterami obojga…
Ludzie wokół nich i oni sami nadal wystawiają swoje gorące uczucie na kolejne próby. Kim jest i czego chce nieznana Judith Laila, która nagle pojawia się w ich domu? Jak zareaguje Eric, kiedy ktoś szepnie mu, że Judith świetnie bawiła się w klubie z innym? Z kim i po co Eric leci do Londynu? Miłość, która ich połączyła, znów musi wytrzymać niejedno…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz