niedziela, 2 sierpnia 2015

Proś mnie o co chcesz. I ufaj mi

Proś mnie o co chcesz. I ufaj mi - Megan Maxwell

I przyszedł czas na ostatnią część .. Przyznam, że będę tęsknić za tymi bohaterami .. ale cóż, pozostaje tylko za jakiś czas wrócić do tej serii i na nowo przeżywać te wszystkie chwile z Ericem i Jud.


Tytuł oryginału : Pídeme lo que quieras o déjame

Data wydania : 11 czerwca 2015
Cykl : Proś mnie o co chcesz
Kategoria : Romans 
Ocena : 7,08/10
 
Recenzja oficjalna :  
Małżeństwo Erika, niezwykle przystojnego, władczego przedsiębiorcy, i Judith, jego byłej sekretarki, nie zmieniło ich charakterów. Nadal są zapalczywi, gotowi do kłótni i rozstań. Popełniają błędy. Ale nadal namiętnie się kochają i pożądają. Ich związek ciągle narażony jest na wstrząsy. Teraz szczególnie, bo w pobliżu krąży ktoś, kto bardzo się stara, by się rozpadł, a ich szalona miłość zgasła… Nadchodzi czas kolejnej, najtrudniejszej próby. Muszą sprostać wyzwaniom, z którymi do tej pory nie mieli do czynienia. Od tego jak postąpią, zależeć będzie los nie tylko ich dwojga…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz