wtorek, 5 stycznia 2016

Daj nam ostatnią szansę

Witajcie ! Tak jak mówiłam, przeczytałam więc napiszę :D

Daj nam ostatnią szansę - Abbi Glines

No i jak zwykle się nie zawiodłam : )
Grant jak zwykle kochany, w końcu zrozumiał, że woli żyć z Harlow niż bez niej, Harlow podjęła najważniejszą decyzję w swoim życiu i tak to u wojowniczek bywa zdania nie zmieniła (a nacisk na zmiane był wielki) .. i dobrze zrobiła :) Szczerze podziwiam ją za to ..
Nie będę pisała szczegółów, bo ja sama bym się wkurzyła jakby ktoś mi je zdradził przed przeczytaniem .. ale mogę zdradzić,że pojawią się łzy ! w moim przypadku dużo dużo łez (ale akurat o to nie trudno w moim przypadku)

POLECAM ! i już się nie mogę doczekać następnej części :> Tym bardziej, że sądziłam, że historia Harlow i Granta się zakończyła , no ale zobaczymy co ich czeka ..


Tytuł oryginału : Take a Chance
Cykl : Rosemary Beach, Chance
Data wydania : lipiec 2015 (data przybliżona)
Kategoria : literatura współczesna

Ocena : 8,09/10


Recenzja oficjalna : 
 To była miłość. Dlaczego więc pozwolił jej odejść?
Grant uświadamia sobie, że odrzucając Harlow, popełnił największy błąd swojego życia. Chciałby go naprawić, lecz Harlow nie daje mu szansy. Mężczyzna jest w rozpaczy, a nie wie jeszcze, że… Harlow jest w ciąży, która zagraża jej życiu.
Jak potoczą się ich losy? Czy czeka ich szczęśliwe zakończenie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz