środa, 15 lipca 2015

#16 Stepbrother Dearest

Właśnie skończyłam czytać książkę Stepbrother Dearest - Penelope Ward
Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia czy jest jakieś nieoficjalne tłumaczenie tej książki, bo oficjalnego niestety nie ma (a szkoda).
Więc cóż.. porwała mnie ta książka .. myślałam, że to kolejna książka o niezdrowych uczuciach, które nie mogą mieć miejsca .. no ale jak zwykle się pomyliłam i to bardzo ..
Właściwie wszystko mi się w niej podobało, ciekawa i niebanalna fabuła, rewelacyjnie wykreowane postacie i... opowiadania głównego bohatera ( Eleca), które pozwalają spojrzeć na na całą historię jego oczami, dzięki czemu opowieść staje się kompletna.
Książka dostarcza wielu emocji i wciąga tak ,że trudno się od niej oderwać. Polecam :)

Data wydania : 23 września 2014 (jednak nie jest to polskie wydanie)
Kategoria : Romans
Ocena : 7,85/10



Recenzja oficjalna : 
 Nie powinieneś chcieć tego, który cię dręczy.
Kiedy mój przyrodni brat zamieszkał z nami gdy byłam na ostatnim roku liceum, nie byłam przygotowana na to jakim będzie dupkiem.
Nienawidziłam tego, że uwziął się na mnie ponieważ nie chciał tu być.
Nienawidziłam tego, że przywoził dziewczyny z naszej szkoły do swojego pokoju.
Ale najbardziej nienawidziłam reakcji swojego ciała.
Na początku myślałam, że to wszystko z powodu jego idealnie umięśnionego brzucha i wyrzeźbionej niemal twarzy. Ale wszystko zaczęło się między nami zmieniać, i to wszystko zdarzyło się jednej nocy.
Następnie tak szybko jak pojawił się w moim życiu, tak wyjechał z powrotem do Kalifornii.
Minęło wiele czasu odkąd widziałam Eleca.
Gdy tragedia dotknęła naszą rodzinę, miałam zmierzyć się z nim z powrotem.
I do diabła, nastolatek przez którego zwariowałam, był mężczyzną który zabrał mnie w szaleństwo.
Miałam odczucie, że moje serce ponownie zostanie uszkodzone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz