wtorek, 21 lipca 2015

#31 Odzyskane szczęście

Odzyskane szczęście - Abbi Glines



Data wydania : 4 luty 2015
Cykl : Rosemary Beach, Perfection
Kategoria : Literatura współczesna
Ocena : 7,74


Recenzja oficjalna : 
 "Rok temu byłem zagubiony. Moje życie było wielkim, popieprzonym bałaganem. Zatrzymałem się na stacji benzynowej i spotkałem tę przepiękną brunetkę, która nie potrafiła zatankować samochodu. Jakimś sposobem namówiłem ją, żeby poszła ze mną na kolację. Rozbawiła mnie i sprawiła, że napaliłem się jak diabli. Kiedy noc dobiegła końca i musiałem zostawić ją śpiącą w hotelowym łóżku, było mi ciężko. Nie chciałem tego. Ale moje życie było popieprzone, a ona miała jeździć po świecie w poszukiwaniu siebie."






Dostępna jest już kolejna seria 
Rosemary Beach, tym razem o losach 
Granta i Harlow (Grając w miłość
jednak wolę poczekać, 
aż wyjdzie kolejna część ( nie lubię czytać 
serii ''na raty'', a części są dwie).
 Jeśli data kolejnej części 
będzie dostępna to dam znać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz