piątek, 17 lipca 2015

#19 After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem

Tym razem o After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem - Anny Todd
Jest to drugi tom tej serii, moim zdaniem lepszy ( tak jak z każdym kolejnym)
Tak jak poprzednio "Płomień pod moją skórą" pokazywał początki namiętności i uczucia między głównymi bohaterami, tak teraz tytuł drugiej części przedstawia doskonale z czym tym razem zmagają się Tessa i Hardin.
I nawet jeśli początkowo myślałam, że odniesie się on tylko do początku powieści, myliłam się. Prawie co chwila te słowa były aktualne. Wszystko dlatego, że kochankowie próbują na nowo
sobie zaufać.


Data wydania : 6 kwietnia 2015
Kategoria : Literatura młodzieżowa
Ocena : 7,45/10





Recenzja oficjalna :
Kiedy wydawało się już, że ich związek wkracza na nowy poziom, Tessa dowiaduje się, co naprawdę kierowało Hardinem na początku ich znajomości. Takiego okrucieństwa Tessa nie może wybaczyć nawet jemu. Aby zapomnieć o Hardinie, rzuca się w wir pracy. Ale Hardin nie ma zamiaru się poddać…
Czy Tessa jest w stanie wybaczyć Hardinowi? I – co ważniejsze – czy Hardin jest w stanie się zmienić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz