niedziela, 21 czerwca 2015

#3 Zakręceni


Zgodnie z umową, napiszę teraz o drugiej części serii Tangled, mianowicie o książce Zakręceni - Emmy Chase.
Tym razem naszym narratorem jest Kate. Muszę przyznać, że ciężko mi było się przerzucić z Drew na Kate, ale szybko się przyzwyczaiłam. Cóż można powiedzieć o tej książce ? Po prostu nie da się przestać czytać, z każdą stroną ciekawsza, zabawniejsza, jak i również wzruszająca, emocjonalna.. Historia ta jest kontynuacją miłosnych rozterek Drew i Katheriny, jednak nie jest zbyt kolorowo jak można by myśleć po zakończeniu pierwszej części .. Pokazany jest tu obraz tego jak zwykłe niedomówienie, a także własne domysły mogą doprowadzić do końca czegoś co miało być 'już na zawsze' .. Polecam również :)



Recenzja oficjalna:
Istnieją na świecie dwa rodzaje ludzi: ci, którzy najpierw myślą i ci, którzy od razu coś robią. Zawsze wolałam najpierw pomyśleć. Przeliczyć. Zaplanować. Zmieniło się to, gdy poznałam Drew Evansa. Był tak nachalny. Tak pewny siebie – i mnie.
Jednak nie wszystkie romanse mają szczęśliwe zakończenia. Myślałyście, że pogalopujemy z Drew w kierunku zachodzącego słońca? Witajcie w klubie. Teraz muszę podjąć decyzję życia. Drew swoją już podjął – właściwie starał się ją podjąć za nas oboje. Ale przecież wiecie, że to nie w moim stylu. Zatem wróciłam do Greenville. Sama. No, tak jakby…
Zdałam sobie sprawę, że trudno pozbyć się starych przyzwyczajeń i czasami trzeba się cofnąć do samego początku, by móc ruszyć z miejsca.
Akcja "Zakręconych" dzieje się dwa lata po wydarzeniach opisanych w "Zaplątanych", a historię opowiada Kate.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz